Мабуть, кожну родину, де росте малюк, непокоїть питання: як забезпечити повноцінний розвиток дитини в дошкільному віці в цілому та мовленнєвий розвиток зокрема?
Мовлення – одне з найголовніших засобів пізнання світу, а це означає, що погано розвинене мовлення, перешкоджатиме повноцінному розвитку особистості Вашої дитини. Тому дуже важливо вчасно виявити недоліки, що з'явилися у мовленні Вашого малюка.
Навички правильного мовлення дитина набуває в сім’ї. Усе те, що роблять батьки для загального та мовленнєвого розвитку своєї дитини, має велике значення для всього її подальшого життя.
Мовленню необхідно вчити, перш за все, шляхом особистого прикладу. Дитина повинна чути правильне, чітке мовлення, бажано, щоб батько і мати розмовляли з малюком на одній, на рідній мові. Дуже важливим є те, що саме, та в якому вигляді сприймає слух дитини в ранньому та молодшому віці, в найбільш сприятливі роки її життя.
Багато дітей в силу свого віку ще не знають, наскільки важливо для них навчитися правильно говорити, але батьки повинні розуміти, що навіть найменше порушення звуковимови може негативно вплинути на подальший розвиток дитини. Чому?
По-перше, в багатьох дітей у зв'язку з недоліками мовлення виникають психологічні проблеми – дитина соромиться свого мовлення, намагається менше говорити – і, як наслідок, вона стає більш замкнутою, нетовариською.
По-друге, порушення звуковимови в дошкільному віці є першою сходинкою до проблем в навчанні читання і письма в школі (виникають, так звані, дислексія - порушення читання та дисграфія – порушення письма).
І, нарешті, по-третє, мовлення – це один з найголовніших засобів пізнання світу, а тому погано розвинене мовлення буде перешкоджати повноцінному розвитку особистості.
Отже, якщо Ви помітили, що Ваша дитина неправильно вимовляє деякі звуки, її мовлення нечітке; якщо Вашій дитині вже 3 роки, а вона ще не почала розмовляти; якщо Вам здається, що мовлення Вашої дитини відрізняється від мовлення її однолітків - в таких випадках краще звернутися до кваліфікованого фахівця.
Графік
логопедичних занять
Вівторок | Четвер |
11.00. -11.45 - групове ( старша група ЗНМ ІІІ рівня ) | 11.15 -11.40 - індивідуальне заняття Панкратова В. ( 1 клас ВФ ) |
11.50 - 12.15 – індивідуальне заняття Чижевська С. (ЗНМ І – ІІ рівня, моторна алалія ) | 11.40 – 12.05 – індивідуальне заняття Гоминюк Д. (старша група ВФ) |
12.15– 13.10 - к/р Тимошенко М. (ЗНМ ІІ -ІІІ рівня ) | 12.15 – 12.50 індивідуальне заняття Тимошенко М. (ЗНМ ІІ -ІІІ рівня ) |
13.10 – 13.55 групове (2 клас ЗНМ ІІІ рівня) | 12.50 – 13.15 – індивідуальне заняття Касяненко П. ( 4 клас ЗНМ ІІІ рівня ) |
13.55 – 14.20 – індивідуальне заняття Петраковський Р. (3 клас ЗНМ ІІІ рівня) | 13.15 – 14. 00- групове заняття (3-4 клас ЗНМ ІІІ рівня ) |
14.20 – 15.05 - к/р Чижевська С. |