/Files/images/2021r/282110333_407830101211623_100050314302030200_n_1.jpg

Пам’ятайте про 5 маркерів безпеки:
1) Надавайте документи лише офіційним особам, зберігайте їх електронні копії
2) Знайте, куди їдете, та повідомляйте про поїздку рідним чи друзям
3) Приймайте допомогу лише від людей та організацій, що заслуговують на довіру
4) Будьте насторожі з незнайомцями, не віддавайте нікому мобільний телефон
5) Повідомляйте рідним чи друзям про зміни щодо місця перебування та роботи
Переконайтесь, що ви в безпеці. Зателефонуйте на Гарячу лінію з консультування мігрантів в Україні з мобільного «527».
Консультанти Гарячої лінії порадять, як діяти в різних ситуаціях, на що звернути увагу та як убезпечитися під час пошуку транспорту, житла чи роботи. Дзвінки анонімні та безкоштовні з мобільного телефону в Україні. Лінія працює щодня з 8:00 до 20:00.
Пам’ятайте про це та поширюйте!

Національна дитяча «гаряча лінія» - для дітей та про дітей, яка відтепер діє за номером 0 800 500 225 або 772 (з мобільного) та Національна «гаряча лінія» з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та гендерної дискримінації - 0 800 500 335 або 386 (з мобільного), відкрили у Міжнародному жіночому правозахисному центрі «Ла Страда-Україна». Тут маленькі українці знайдуть підтримку та пораду стосовно своїх проблем, якими їм нема з ким поділитися. Батьки, вчителі та вихователі матимуть змогу оперативно отримати індивідуальну консультацію стосовно порушень прав дітей. Дзвінки на лінію - безкоштовні як зі стаціонарних телефонів на вс.ій території України, так і з мобільних усіх українських операторів.

На Національних "гарячих лініях" Центру «Ла Страда-Україна» консультують компетентні психологи, юристи та соціальні працівники. Коло питань, з яких вже надаються консультації, досить широке і було сформовано на основі отримуваних останніми роками запитів від абонентів.

Робота "гарячих ліній":

· організація роботи Національних „гарячих ліній” з питань запобігання торгівлі людьми, запобігання насильству та захисту прав дітей

· надання консультацій з питань виїзду за кордон з метою працевлаштування, навчання, одруження тощо та з питань насильства й захисту прав дітей

· надання психологічної допомоги потерпілим від торгівлі людьми та насильства

· постійне ведення та оновлення бази даних для надання консультацій по проблемі торгівлі людьми

· розробка та видання інформаційних та методичних матеріалів для консультантів телефонів довіри та „гарячих ліній”

· організація та проведення тренінгів, круглих столів, семінарів, конференцій та інших заходів для консультантів телефонів довіри та „гарячих ліній”

· надання консультацій по електронній пошті з питань виїзду за кордон з метою працевлаштування, навчання, одруження тощо та з питань насильства

Створення таких ліній відповідає положенням низки міжнародних документів, ратифікованих Україною, включаючи Конвенцію Ради Європи про захист дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства № 201. Стаття 13 цієї Конвенції говорить, що "кожна Сторона вживає необхідних законодавчих або інших заходів, щоб заохочувати і підтримувати створення інформаційних послуг, таких як телефон або інтернет гарячі лінії, щоб консультувати абонентів, навіть конфіденційно, або з урахуванням їх анонімність ". У статтях 82-83 Заключних зауважень Комітету ООН про права дитини щодо України зазначається, що "Комітет вітає створення безкоштовних телефонів довіри для дітей групи ризику або потребують захисту, таких як лінія довіри і ті, які встановлені Ла Страда-Україна, у відповідності з рекомендацією Комітету (CRC/C/OPSC/UKR/CO/1, пункт. 34)».

Кiлькiсть переглядiв: 243

Коментарi